Kontakt na reklamačné oddelenie

telefón: 042 / 431 48 71
mail: servis@munus.sk


Reklamácie zasielané kuriérom na adresu: MUNUS s.r.o., Tuchyňa 404, 018 55 Tuchyňa, alebo osobne odovzdať na našej predajní. Ak je súčasťou balenia tovaru záručný list a v záručnom liste je uvedený autorizovaný servis, odporúčame uplatniť si reklamáciu priamo v autorizovanom servisnom stredisku – je vo väčšine prípadov jednoduchšie a najmä rýchlejšie.


Reklamácia Lenovo zariadení:
Odporúčame reklamovať priamo v autorizovanom servisnom stredisku Lenovo na https://www.lenovo.com 

Pred reklamáciou odporúčame vykonať zálohu dát.

Pri zasielaní tovaru na reklamáciu vás poprosíme o zaslanie kompletného balenia reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva. V prípade nedodania kompletného balenia reklamovaného tovaru by mohli nastať problémy pri uplatňovaní záručnej reklamácie v autorizovanom servisnom stredisku alebo u samotného výrobcu tovaru. Ďakujeme za pochopenie.


Hneď ako sa vráti tovar z reklamácie vám ho posielame späť. O priebehu reklamácie informujeme emailom.

Záruka
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.
Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobene opotrebením a nesprávnym užívaním.

Na každý u nás predávaný nový tovar poskytujeme záruku minimálne 2 roky, pokiaľ nie je uvedená dlhšie trvajúca záruka. Na použitý tovar je záruka 12 mesiacov. Pre firmy je záruka 1 rok.


Vrátenie tovaru:
Ak nie ste spokojný so zakúpeným tovarom, môžete ho bez akýchkoľvek otázok vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Sumu za vrátený tovar vám preplatíme prevodom na Váš účet, prípadne po dohode vymeníme za iný výrobok, a to za týchto podmienok:

- tovar musí byť nepoškodený
- tovar musí byť s kompletným príslušenstvom

Tovar, ktorý vraciate ani reklamácie nám nezasielajte na dobierku nebudú prevzaté.

Pred zaslaním tovaru kontaktujte najskôr reklamačné oddelenie, ktoré Vám zašle postup pre vrátenie alebo reklamáciu tovaru.